Monday, August 4, 2008

Glitz Retailer Drawing from CHA!! Look who won!!



Check out this awesome video by Scrapbook Dimensions from CHA! You can get a closer look at some of the new Glitz products! It was a pleasure hanging with them as usual at CHA! Thanks Ladies!!!

8 comments:

Latrice said...

Oh I am so jealous of those winners!!LOL!! Congrat to everyone who won.
Later girls

Britta said...

I love your stuff. It is amazing!

christy Tomlinson said...

wahoo!!I can't belive we won! THANKS Glitz GIRLs! YOU ROCK! we will for sure put the product to good USE! :)

Hugs!
Christy

Penny Smith said...

Great videos girls!!! YAY!

Dang, Label Tulip and Scarlet Lime!! I buy Studio Calico!!!! :) Oh well-I think I have enough (for now) {wink}!!

HeatherM said...

OMG! I love all the new stuff! Great videos! Lucky winners!

Linda said...

WOW! WE WON!! I know exactly what we will do with all those goodies. We are having a Scrap Pink Crop Sept 27. Croppers get ready for some GLITZ! Thanks so much Glitz Girls! You are fabulous!

noel joy said...

yeah! i belong to both of those kit clubs!!! :) yahoo!

Cindee said...

Oh my!!! We just found out yesterdau that we won when we received the grand prize box!!! THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!